Ce laptop mi-ar placea?

Ce laptop mi-ar placea?
Pai as dori sa am foarte mult MacBook Air al lui Apple.

Sa va dau niste motive:
1. E cel mai subtire laptop din lume;
2. Atrage privirile;
3. E facut de Apple;
4. E la moda;
5. E cool;
6. E deosebit;
7. E modern si elegant;
8. Toti il doresc;
9. Nimeni nu a reusit sa faca un laptop mai subtire;
10. Nimeni nu se plange de un produs Apple;
11. Nu e exagerat de scump;
12. Daca voi dori sa il vand, voi putea face asta usor;
13. Toti prietenii mei vor dori sa fie langa mine cand il primesc;
14. Voi putea face poze cu el;
15. Voi fi primul de pe scara mea care are laptop de la Apple;
16. Nimeni nu ma va crede daca voi spune ca l-am uitat, ca si cum ar fi fost un obiect fara valoare;
17. Ma va ajuta sa fiu mobil, dar mai mobil ca cu orice alt laptop, pentru ca e cel mai subtire laptop;
18. Il pot lua cu mine oriunde, incape si intr-un plic;
19. Va reusi sa ma faca sa renunt la CD-uri;
20. Voi putea in sfarsit sa ma uit la filme in timp ce sunt in bucatarie.

2 gânduri despre &8222;Ce laptop mi-ar placea?&8221;

  1. adymacsut zice:

    Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative Bucuresti
    Facultatea de Comunicare si Relatii Publice

    Web 2.0 din perspectiva non-tinerilor:
    Campania lui Traian Basescu pentru referendumul mai 2007

    Autor: BREDA Olivian-Claudiu
    Conducator stiintific: Lect. univ. drd. CORBU Nicoleta
    Bucuresti,
    Februarie 2008

    Urmeaza doua versuri din Imnul Golanilor “Noi de-aicea nu plecam, nu plecam acasa,/ Pana nu vom castiga libertatea noastra.” Imnul Golanilor a fost compus de Cristian Paţurca in jurul manifestaţiilor din Piaţa Universitaţii. Manifestaţiile, incepute in 22 aprilie 1990 si terminate brusc odata cu mineriada din 13-15 iunie, au fost o manifestare a dreptului de libera opinie.

    Citez din teza dumnevoastra de master Faceti confuzie intre cantecul Imnul Golanilor al lui Cristian Paturca si cantecul Nu plecam acasa apartinand lui Maria Stelian.

Comentariile nu sunt permise.