Mesaj prin care solicitam de la vizitatori sa isi adauge opinia

Buna BAU dupa BAU amiaza. Bau Bau.

Deci, esti in lista mea de Yahoo! Messenger? Wow, ma bucur ca ai intrat aici.

Zi-mi mai jos, aici unde se lasa comentarii,
ce parere ai despre blogul meu.
Poti sa te uiti aici:
https://stirimess.wordpress.com/
daca vrei sa iti reimprospatezi memoria cu ce am postat pana acum.

Se cere feed-back.
Ai o saptamana, de azi 25 ianuarie pana pe 2 (1 februarie, vineri) februarie, la ora 14
(adica ora doua) si 22 de minute.

Zi-mi ce parere ai de blog, ce ti-a placut, ce nu ti- placut, ce vrei sa citesti,
daca il consideri util, daca iti plac culorile, fontul, tema de WordPress,
daca te-a impresionat ceva, orice vrei tu. Dar zi ceva. 😉

Repet, ai o saptamana, adica 7 zile. Foloseste-le cu intelepciune.

Astept comentarii. Ma intereseaza comentarii de la lista mea de messenger in primul rand.

Daca te deranejaza ca faci parte dintr-o lista, zi-i
„Grupul persoanelor mai mult sau mai putin apropiate”.
Sau „Grupul cunoscutilor”. Sau „Comunitatea marilor antreprenori”.

PS: De ce fac apel la comentarii?
Ca sa vad cat de interesata e lumea de blogul meu.
O saptamana. Suficieeeent de mult timp. Ma mai relaxez si eu intre timp. :mrgreen:

LE: M-a intrebat un amic ce se intampla „daca nu”. Cum sa va spun eu?
Nu prea imi place mie WordPress.com oricum. :mrgreen: WordPress sucks!

LE#2: Am pus decizia aici.

21 de gânduri despre &8222;Mesaj prin care solicitam de la vizitatori sa isi adauge opinia&8221;

  1. Andu zice:

    E foarte util blogul tau, datorita lui mi-am facut cont pe niste super trackere si m-am mai distrat copios cand te-am vazut in poze (la naiba esti urat) :D. Bafta in continuare!

  2. Andu zice:

    @DonAlecu
    Vad ca pentru unii retardati trebuie sa specific cand glumesc. Cocalara-i ma-ta, eu sigur stiu ce-i ala cocalar si nu ma incadrez in aceasta categorie. Sport la supt.

  3. DonAlecu zice:

    Andule,

    1. invata gramatica lb. romane, esti analfabet!
    2. doar masculii, asemeni tie, pot sa fie cocalari
    3. daca vrei o dam pe injuraturi, dar nu stiu cine va iesi victorios. Nu vreau insa sa ne porcaim pe blogu la baiatul asta aici.
    4. daca vrei ne si vedem si s-ar putea sa o rezolvam cu cateva capace, nimeni nu se ia de mama, bai rahatule.

  4. DonAlecu, mersi ca mi-ai luat apararea. Apreciez insa si comentariul lui Andu, pentru sinceritate.

    Va rog insa pe amandoi sa nu incheiati ziua cu cineva suparat pe voi. N-ar fi mai bine sa ai un amic in plus, mai degraba decat cineva care iti tine dusmanie?

    Astept in continuare comentarii, iar daca nu cer prea mult as prefera sa fie legate de blog.

  5. DonAlecu zice:

    Pai normal, Andule, femininul lui ‘cocalar’ a fost facut de cacati ca tine, care habar nu au de limba romana!

    Si daca vad ca nu ne putem intelege frumos, imi cer scuze lui Olivian, dar se pare ca trebuie sa-mi bag ceva in tot neamu tau de femei, foste si viitoare!

    Bai Andule, sa-i dau lu’ nevastata (aia care o vei avea, ca pentru moment inca esti prea ocupat sa faci laba prin cotloane), in noaptea nutii voastre, sandwichuri cu paine neagra si lichidul meu seminal, ca sa nu zic sperma; ce mortii tai ai? s-a umflat fiul in tine si incepi sa jignesti oameni pe internet crezand ca nu da nimeni de tine si nu te prinde nimeni. Da las ca pun eu mana pe tine si sa mor nebun daca nu-ti tai eu ceva, de sclavete ce esti…

  6. Eu ma intreb cum poti jigni pe cineva pe care nu il/o cunosti. Poti cel mult rani imaginea persoanei in fata persoanei X.

    Si acea persoana X poate alege cum sa se manifeste, daca sa accepte jignirea, sau nu.

    Asadar, eu zic ca daca cineva jigneste o proiectie a unei persoane in mintea mea, nu a jignit realmente acea persoana. Si pot reactiona in mai multe feluri, nu neaparat negativ.

    Daca insa va face placere deosebita, continuati.

  7. Andu zice:

    :))) omg cat am ras! ce frustrat! In primul rand, in mortii matii, aleacule, tu mi-ai raspuns in pizda matii si ai continuat si dupa ce am zis: „Vad ca pentru unii retardati trebuie sa specific cand glumesc.”.
    Oricum, cunosc genul asta de om, fara viata sociala si pe care il doare de ce zic altii pe forumuri, bloguri etc.
    Ia auzi la el ce suparat e, ” a jignit-o pe mama!!111111111111111″ ROFLMAO. get a life dude, as putea nici sa nu mai iti raspund, e tot aia pentru mine, insa pe tine te enerveaza ce zic unii necunoscuti pe un cacat de blog al altui ratat fara viata sociala. muie.

  8. Robert zice:

    O intrebare de incepator. Cum se pun filmuletze de pe youtube.com intr-un blog pe blogger.com. M-am tot uitat prin setari si nu-mi dau seama. Sau nu are aceasta optiune?

  9. maica iustiniana zice:

    La 11 km de orasul Craiova se construieste Manastirea Sf Tecla unde se afla moastele Sf Tecla marea facatoare de minuni.De trei ani de cand sunt in tara noastra au facut multe minuni si in special vindecari trupesti, dar mai este degetul Sf Nicolae degetul Sf Marina moastele Sf Maria Magdalena si alti 17 Sfinti. In fiecare an se pleaca in procesiune cu moastele Sfintei dar in anul 2009 vor moi fi aduse pentru nchinare 2 racle cu sf moaste. Pt detalii manastirea_sfanta_tecla@yahoo.com

Comentariile nu sunt permise.