Ce muzica ascult? Vedeti Last.Fm

BAU,

Daca va intereseaza ce muzica ascult, puteti vizita profilul meu pe Last.Fm.

Ce e Last FM? E un site pe care gasesti muzica ascultata de anumiti utilizatori.

In cazul meu, am descarcat un program de pe site-ul last.fm si l-am pus sa ruleze in fundal. Programul a urmarit ce muzica am ascultat si mi-a facut un site cu statistici.

Adresa Last Fm, unde puteti face acelasi lucru ca si mine:
http://www.last.fm

Desigur, Last Fm nu include pasiuni de-ale mele pentru anumite posturi de muzica. 😀

Daca aveti de facut un comentariu la muzica mea, puteti face aici. Daca nu aveti nimic de zis, mentionati asta in locul precizat. Iar daca nu doriti sa comentati, precizati motivul acolo. 😛

2 gânduri despre &8222;Ce muzica ascult? Vedeti Last.Fm&8221;

Comentariile nu sunt permise.